12.04.2016

Free Lifestyle session

Czy marzy Ci się sesja mojego wykonania ?
Chcesz wygrać sesje ???
To masz szanse ,   w ciągu paru dni czekam na Wasze zgłoszenia:)

Więcej informacji poniżej :
Będzie mi bardzo miło , jeśli polubisz moją Fb stronę i udostępnisz ten post na swojej tablicy :) Pozdrawiam i zaparszam :)
              Darmowa Sesja Lifestyle dla rodziny z noworodkiem i malymi dziecmi
Co to takiego ? To reportaż z Waszej codzienności zapisany w naturalnych warunkach ...
Sesja odbywa się u Was, albo w plenerze
Co trzeba zrobić, żeby wygrać sesję ?
1, Napisz w prywatnej wiadomości , dlaczego to własnie Ciebie mam wybrać...?
adres meilowy : annagrucelaphotography@gmail.com
2, Zaproś znajomych do zabawy, udóstepniając to ogłoszenie
3. Warunkiem przeprowadzenia sesji jest pisemna zgoda na publikacje zdjęć,
4, Sesja trwa do max. 2 godz.
5, Realizacja sesji do końa czerwca 2016 ( z uprzedzeniem 2 tygodniowym )
Z sesji otrzymasz 5 zdjęć wysłanych drogą meilową, z możliwością dokupienia dodatkowych ujęć.
Prywatna galeria do wyboru ujęć z sesji.
Dojeżdżam na sesję do 10 mil. Moja lokalizacja to Wellingborough.
Na Wasze zgłoszenia czekam do 22.04.2016, ogłoszenie zwyciezcy odbędzie się 24,04,2016
Powodzenia !













Brak komentarzy: