19.04.2016

Patrycja i Adam maternity session

             Z Patrycją i Adamem umówiłam się na sesję plenerową w stylu Lifestyle.
Sesja odbyła się w pobliskim parku w Wellingborough. Bawiliśmy się swietnie , powstało również sporo kadrów . Serdecznie dziękuję za uznanie i cudny czas spędzony razem :)
Oczywiście kadrów jest znacznie więcej , niektóre są już na stronie FB, ale szanując prywatność moich klientów, chcę pozostawić coś dla samych zainteresowanych :)

W związku, że fotografia to moja pasja i również  moja praca, żeby istnieć na rynku jestem zmuszona się też reklamować. Bez tego nie będę miała możliwości istnienia  na rynku.. z dniem dzisiejszym wprowadziłam zasadę, że z każdej sesji  publikuję minimum 5 zdjęć z przedstawionej galerii online.

   Oczywiście różne są sytuacje życiowe i to jest dla mnie zrozumiałe, proszę o szczerość i rozmowę w sprawie ewentualnej odmowy publikacji. Mam świadomość również, że niektóre sesje są specyficzne i nie nadają się do publikacji również to rozumiem i szanuję. Wszystkie te sytuacje podlegają negocjacji. A tym samym proszę  o wyrozumiałość .

Oto parę kadrów z sesji Patrycji i Adama.






Brak komentarzy: