29.06.2014

Julia infant session

Julia mala , piekna i slodka istotka, ktora mialam okazje fotografowac ostatnio, dzieki jej mamie, ktora do mnie napisala z prosba o sesje :) Sesja byla glownie malej Juli, ale jak to u mnie bywa, sa rowniez i kadry rodzinne. Dzis pokaze glownie Julke.
 Bardzo mnie to zaproszenie ucieszylo, bo nie mam wiele okazji na fotografowanie takich maluszkow, tym bardziej dziekuje za zaufanie jakim mnie obdarzyliscie i oddaliscie swoj malenki skarb w moje rece. 
Gdy mialam Ja w ramionach, az zachcialo sie takiego malenkiego bobaska miec znowu na wlasnosc, ale rozum jednak wygrywa, gdyz mam juz swoja trojeczke nieco wiekszych dzieciaczkow... 
Ogromna radosc mi sprawi jesli znowu jakas rodzina sie odezwie z prosba o fotografowanie, a ja sprawie Im  przyjemnosc z zachowanych z tego okresu kadrow :)







  








Julenko rosnij zdrowo na pocieche swoim rodzicom i siostrzyczki :)

Dziekuje raz jeszcze za wspolnie spedzony czas, a ponizej pamiatka z sesji :


Brak komentarzy: